Tužka is the message

Marketing se změnil, ale staré dobré McLuhanovské „Medium is the message“ je stále platné. Je to prazáklad uvažování o všech prostředcích marketingu. Ten, kdo jej pochopí a ovládne, se stane úspěšným markeťákem. Proto Vám dnes povím, jaké psací potřeby používám. Hned pochopíte, že formu a obsah nelze rozdělit.

Používám 4 psadla a měním je podle potřeb. Ani jedna moje tužka nebo pero není drahá, všechny se dají koupit okolo dvaceti korun. Podstata psaní nespočívá ve zlaceném hrotu. Inkoust je inkoust, tak nevyhazujte peníze, že..

Stabilo point 88 nenosím u sebe. Je to moje tužka na to-do listy. Mám jí napravo od kompu a dělám s ní rychlé a zbytečné poznámky. Je to velmi tenký fix, takže neotravuje, ale nevynechává při psaní. Centropen Tornado je moje královské psadlo. S tímto perem (ano perem) podepisuji smlouvy a dělám si zápisky do svého Moleskynu. Má trojúhelníkový úchop a jelikož je to pero, tak na něj nemusíte tlačit. S nadsázkou tvrdím, že Centropen Tornádo jednou zachrání českou ekonomiku. Je to božský produkt. 

Office Fine Liner od Koh-i-noor Hratmund je mé pero na skici. S ním si kreslím do svého sketchbooku Pareblanks v momentech, kdy potřebuji vymyslet nějaký vizuál. Inspiroval mě k tomu kdysi Tomáš Formánek, když nám dával podklad k infografice. Office Fine Liner je 0,5 mm tenký fix, který je tak akorát tlustý na výraznou linku, ale zas ne moc, aby nepůsobil robustně a nekazil mi moje sketche. Konečně nosím u sebe ještě reklamní propisku od firmy BIC z pokoje v Mariottu. Mariott i Hilton používají BIC po celém světě a na vyžádání ho na recepci vždy dostanete (vracet nemusíte). S touto propiskou jsem vystudoval vejšku. Už ji používám jen pro rezervní účely, anebo kdybych někomu potřeboval dát psadlo na delší dobu. BIC je fajn, nemusíte se za něj stydět.

Střídání psacích potřeb se mi osvědčilo. Dělí to můj pracovní den na několik fází a pomáhá mi to přešaltovat si mozek na různé úrovně přemýšlení. Taková moje berlička. Princip střídání psadel však funguje i v content marketingu. Něco patří na blog, něco na youtube, z něčeho uděláte infografiku a něco řeknete na přednášce. Jak to střídáte a jestli to s střídáte pak ovlivní Váš výkon při komunikaci. Howgh. 

autor: Radim Jung

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.