RAMAZÁNKA 2019

8%

nárůst prodejů během kampaně

Klient

Značku Rama, pod níž se už roky prodávají oblíbené margaríny, asi není třeba představovat. Spolupracujeme s ní od ledna 2018, kdy jsme začali vytvářet obsah pro sociální sítě. Od té doby jsme spolupráci rozšířili i o přípravu POS materiálů či projekty v oblasti PR. Na začátku roku 2019 jsme pak připravili uživatelskou soutěž Ramazánka 2019, která probíhala od února do března 2019. Soutěž probíhala na webu a komunikovali jsme ji také v obchodech pomocí POS materiálů a v digitálním prostředí pomocí bannerů a dalších reklamních formátů.

Cíle

  • Zvýšit povědomí o produktech Rama a to zejména v oblasti přípravy pomazánek
  • Získat nové zákazníky

Řešení

Ramazánka 2019

  • Uživatelská soutěž na webech ramazanka.cz a ramazanka.sk – uživatelé posílají recept na oblíbenou pomazánku s Ramou a soutěží o kuchyňské roboty KitchenAid v hodnotě 13 tisíc korun a další ceny od stejné značky
  • V rámci soutěže vznikl i ebook „Ramazánka 30x jinak“ s vybranými recepty od soutěžících
  • POS materiály do in-storu
  • Digitální kampaň

Výsledky za kampaň trvající 2 měsíce

8% nárůst prodejů v době kampaně v ČR a SR

přes 600 receptů zaslaných od soutěžících
102 853 návštěv na soutěžních webech
1,74 navštívených stránek na návštěvu
100 000 uživatelů vidělo nejúspěšnější soutěžní posty

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.