Klíčové vizuály, POS
a kreativa pro digitální kampaně
„Agenturu McShakespeare jsem si vybrala, protože dokázala pro sociální sítě značky Rama vytvořit skvěle padnoucí a dlouhodobě funkční komunikační styl. Využít nápady týmu McShakespeare i na další formáty byl pak jasný krok.“
Nikol Frantová
Brand manažerka Ramy pro ČR a SR
Klient:
Margaríny Rama používají Češi i Slováci už řadu let. Kromě klasické Ramy značka neustále přichází s novými příchutěmi – začátkem roku 2018 to byla například řada Malibu s produkty Rama s olejem z vlašských ořechů, Rama s kokosovým olejem a Rama s avokádovým olejem.
Tehdy také začala naše spolupráce, jejímž cílem bylo vytvářet kreativu pro facebookový a instagramový profil. V průběhu roku se spolupráce rozrostla i na tvorbu klíčových vizuálů, mimo jiné i pro novinku – Ramu rostlinnou bez palmového oleje, ke které jsme dělali také mediální rozesílku pro novináře. Vznikly také POS materiály a „assety“ pro onlinové kampaně.
Začátkem roku 2019 jsme pod sebe přebrali kompletně celou správu facebookových profilů Rama CZ a Rama SK a rozjeli kampaň „Ramazánka“ spolu s webem ramazanka.cz (respektive .sk).
Cíle:
Vytvořit výrazný a zapamatovatelný vizuální styl pro Facebook
V souladu s ním vytvářet podpůrnou kreativu pro kampaně v průběhu roku
Podpořit uvedení Ramy bez palmového oleje na trh
Řešení:
Facebookový profil Rama CZ (a Rama SK) složený z citátů ohledně jídla, tipů a „hacků“ do kuchyně a vlastních receptů
Klíčový vizuál a POS materiály
Bannery, brandingy a animace pro digitální kampaně
Rozesílka novinářům – balíčky se svačinovým boxem a Ramou bez palmového oleje a dalšími pochutinami
Web ramazanka.cz
POS:
Facebook:
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.