KOŠÍK

81%

nárůst organických výstupů v médiích

Klient

Košík.cz je jeden z největších online prodejců potravin v ČR. Nabízí široký sortiment zboží, které rozváží do oblastí, kde žije 5,5 milionu obyvatel – v tomto směru je největší u nás. Společnost měla nicméně problém s viditelností v médiích, a to zejména v porovnání s konkurentem, firmou Rohlík.cz, jehož aktivity i jednatel se často objevují v médiích. Počet výstupů v médiích navíc neodpovídal představě firmy. Naším úkolem bylo to změnit.

Cíle

  • Posílit mediální viditelnost společnosti
  • Zviditelnit jednatele společnosti
  • Vybudovat mediální obraz lídra na trhu

Řešení PR

  • Vytvoření ucelené koncepce komunikace  s médii – mediaplán a definice témat
  • Navázání kontinuální mediální spolupráce s redakcemi v rámci sezónních témat a produktových tipů
  • Vytvoření a realizace plánu a koncepce komunikace regionální expanze společnosti
  • Profilace mediálního obrazu Košíku jako specialisty na čerstvé a lokální produkty

 

Výsledky

za období­ 1. 10. 2016 - 30. 4. 2017

81% nárůst organických výstupů v médiích
1,4 průměrný počet výstupů každý den

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.