COMPRIMATO

Revitalizace značky

a vytvoření komunikační strategie

Klient

Comprimato je softwarová společnost, která vznikla v roce 2013 jakožto univerzitní projekt Jiřího Mately, studenta informatiky na Masarykově univerzitě. Hlavním produktem je kodek, který využívá sílu grafické karty ke kompresi i dekompresi velkého množství dat v reálném čase a při zachování jeho kvality.

Prvotním záměrem bylo vysvětlit, co Comprimato kodek je a jak funguje, a zároveň zviditelnit nový start-up, který je inovativní, hravý a originální. Po dvou letech se společnost rozhodla pro rebranding a s tím přišel také požadavek na vytvoření nové korporátní identity a zbrusu nového webu, který by splňoval i náročnější technická kritéria (např. Performance Calculator atp.). Spolupráce ohledně nové vizuální identity započala v létě 2015 a byla ukončena v březnu 2016 spuštěním nového webu.

Cíle

  • Vymanit se ze škatulky start-upu
  • Vytvořit web s nástrojem pro vyhledávání, blogovou sekcí a „performance“ kalkulačkou

Řešení

  • Komunikační strategie
  • Brand manuál
  • Nová vizuální identita
  • Nový web

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397