Tvoje značka má známý hlas

„Nejde o to, co jsi řekl, ale JAK jsi to řekl!”

Pokud jste někdy použili nebo zaslechli tuto větu, přesně víte, co znamená “Tone of Voice.” Vyjadřuje způsob, jakým říkáte to, co říkáte.

Vypilování vlastního tónu hlasu komunikace by mělo být cílem každé obsahové strategie. Jak zvolit ten ideální tón hlasu pro vaši značku, která skrze něj bude konzistentně promlouvat k zákazníkům, a tím si získávat jejich důvěru a sympatie? A jak jej naplnit?

  1. Představte si svou značku jako konkrétního člověka. Jak byste ho charakterizovali? Je nadšený a aktivní? Přemýšlivý, důvěryhodný, upřímný, zásadový, srdečný, nepředvídatelný, inspirující a plný překvapení? Je vtipný, nebo vážný? Je praktický, nebo spíš věčný snílek s hlavou v oblacích? Jaký pocit máte, když jste v jeho (nebo její) přítomnosti? Chcete být pobaveni, nebo spíše poučeni?
  2. Teď si jako konkrétní lidi představte také konkurenční značku nebo značky. Jak byste popsali je?
  3. Čím přesně se od sebe váš brand a konkurence liší? V čem je ten váš jedinečný?

Čím více přídavných jmen a charakteristik budete mít, tím lépe se ve vlastní značce budete orientovat a rozumět jí. Tím víc bude osobitější a rozpoznatelná.

Když už máte jasnější představu o tom, kým je vaše značka, nezbývá než transformovat toto poznání do slov – do slov ve vašich newsletterech, příspěvcích na sociálních sítích, v blogu.

Ujasněte si, jak budete psát:

  1. Budete používat krátké, úderné věty, abyste vzbudili dojem přímosti a sebevědomí?
  2. Nebo naopak košatá a živá souvětí, která naznačují, že jste kreativní a máte fantazii?
  3. Budete formální, nebo uvolnění?
  4. Budete vtipní a ironičtí, nebo vážní?
  5. Jaké prvky jazyka vás odliší od konkurence?

Pro představu, jak se může tón hlasu lišit, jsme vybrali několik příspěvků z Facebooku různých značek:

Zachumlejte se do deky, uvařte čaj, připravte knížku a rozsviťte pár voňavých svíček. Při přípravě podzimní atmosféry vám pomůžeme skoro se vším 😉 

(Ikea)

 

Tak takový kýbl zvratků na nás už nikdo dlouho nevylil….:-(

„…..Není vůbec neobvyklé, že majitelé motocyklů Harley-Davidson mají své stroje v technicky dokonalém stavu, vždy pečlivě vyčištěné a nablýskané. Bohužel až tak v pořádku nejsou jejich osobní a rodinné vztahy a raději než do rodiny investují svou energii právě do motorky. Toto transponování nepovedeného života do povedeného stroje sice nelze úplně zobecnit, ale celosvětově je to u majitelů hádéček jev docela častý….”

Přiznejte se kdo pisálkovi chodí za ženou?

(Harley Davidson Praha)

 

Míchaná vajíčka snadno zvládneš i za pochodu.

(McDonald’s)

 

Pěstitelé kávy z Chiapas v Mexiku přistupují ke kávě jako k dědictví svých předků. Zjistěte více o naší nové limitované edici kávy. 

(Nespresso)

 

Světlé nebo tmavé, naše Cookies Sensations jsou prostě senzační. 🙂

(Milka)

 

Snídaně se Smartym 🙂 okurkou obložený talíř se dvěma paštikou namazanými krajíci žitného chleba #smarty #Onbaví 🙂 při krájení 18 plátků okurky, pro obložení celého talíře kolem dokola #pastika #majka #zlatededictvi #drink #breakfast #smartydrink Chytrý nápoj proti stresu 🙂 M.

(Smarty DRINK)

 

Jsme CzechInvest a jedním z našich cílů je i podpora start-upů. Vybíráme v ČR ty nejlepší, pomáháme jim v rozvoji mentoringem i poradenstvím z řad zkušených manažerů. Posíláme je do světa na zkušenou. A právě do týmu podpory start-upů hledáme kolegyni či kolegu na pozici Vedoucí zahraniční akcelerace start-upů.

(CzechInvest)

 

Je to tady! 🙂 Představujeme vám nový Sunar gravimilk! Spojili jsme se přímo s některými z vás – maminkami a vyvinuli společně novou lahodnou chuť, upravili složení a všechno zabalili do praktického balení. 🙂 Seženete ho už teď ve vybraných obchodech! Děkujeme, že nám pomáháte dělat naše produkty lepší.

(Sunar)

 

Iva Hadj Moussa

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.