Proč je dobré zaměřit se na infografiky?

Ač se to nezdá, infografika není žádná novinka. Už jeskynní malby z doby 30 000 let před naším letopočtem, ukazující okolní krajinu, místa, kde se vyskytuje lovná zvěř anebo další zdroje potravy, by se daly považovat za rané infografiky.

Jejich novodobější historie se datuje k roku 1786, kdy jistého Williama Playfaira napadlo zpracovat statistiky týkající se anglické ekonomiky jinak a srozumitelně – všemožné grafy, čísla a jiná data utřídil do přehledné infografiky. Dnes už tento způsob zpracování dat není nijak neobvyklý, naopak. Pořád je ale trochu opomíjený. Argumenty potvrzující, že infografiky jsou efektivní formou obsahu, jsme vám sepsali a předkládáme je, jak jinak, než v infografice.

 

sila infografik

Josefína Smrčková a Kamil Holán

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.