5 nejtrapněji okopírovaných kampaní roku 2016

Občas se holt stane, že nápady prostě nejsou. Ale v době internetu a velmi rychlého šíření informací rozhodně není chytré, okopírovat to, co už se někdy v minulosti na veřejnosti objevilo. Rychle se na to totiž přijde.

1) Originál – Immigrant Council, Kampaň proti obchodování se sexem – 2014, agentura eightytwenty (Irsko)

Reklama_seznamka

Kopie – Equality Now Against Violence – 2016, neznámá agentura, Velká Británie

Reklama_seznamka-kopie

2) Originál – Fundacion Vida Silvestre – Kampaň proti pytláctví 2006, Ogilvy (Argentina)

Pytláctví

Kopie – PETA kamapaň proti pytláctví 2016, Ogilvy (Thajsko)

Pytláctví

3) Originál – Subaru Legacy „Baby Driver“, agentura Carmichael Lynch 2010 (USA)

Řízení

Kopie – Ikea „My Son“ 2016, agentura Buzzman Paris (Francie)

Řízení - kopie

4) Originál – Instituto Maria de Penha – Against Domestic Violence, 2015, agentura Africa (Brazílie)

Domestic

Kopie – Muebles Bloom – Against Domestic Violence, 2016, agentura – Sr Burns (Španělsko)

Domestic - kopie

5) Originál – Anagram Bookshop – Words Create Worlds 2005

Kniha

Kopie – Kionkuniya Bookstore 2016 – Words Create Worlds, 2016, Zdroj: Behance
Kniha - kopie

Zdroj: Joelapompe.net

 

Autor: Markéta Lukášková

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.