10+ důkazů, že i billboard může zaujmout

Nejen u nás to kvůli novým vyhláškám vypadá na soumrak billboardů – je dost možné, že naše vnoučata se nás na ně budou ptát tak jako my svých prarodičů na mobilizační vyhlášku. Než se tak stane a obří inzertní plochy navždy odejdou do reklamního nebe, připomeňme si povedené a vtipné realizace. Nakonec je fuk, jestli jde o propagaci fastfoodu nebo pracího prášku – hlavní je dobrý nápad.

McDonald’s: Čas na bagel nebo kávu?

McDonalds

Zdroj: dsgnWrld

Levi: Kouzlo klasických pětsetjedniček

Levis

Zdroj: Brand Magazine

Cadbury: Prostě k sežrání

Cadbury

Zdroj: template.net

Ariel: Super měkký

Ariel

Zdroj: Designer Daily

Spotify: Jak využít statistiky

Spotify

Zdroj: Adweek

Berger: Dokonalé odstíny

Berger

Zdroj: Ads Of The World

Australian Childhood Foundation: Neviditelní

Australian Childhood Foundation

Zdroj: Ads Of The World

 

Coca-Cola: Cole nikdo neodolá

Podobné nápady s brčkem byly využity na billboardech i menších reklamních plochách

Coca Cola

Zdroj: Wix

DHL: Vždycky známe tu nejkratší cestu

Červený míček se pohybuje nejkratší cestou z bodu A do bodu B a pak je zezadu znova dopraven do bodu A. 100% efektivita – tak jako DHL.

DHL

Zdroj: Ads Of The World

Frontline: I když jste přímo u vašeho mazlíčka, neznamená to, že si všimnete, že má blechy

Frontline

Zdroj: Adweek

Hot Wheels: Play time!

Hotwheels

Zdroj: Time Newsfeed

 

Josefína Smrčková

 

McShakespeare
Na Hutích 662/11 Praha 6 – Dejvice
Czech Republic

+420 777 098 097 +420 602 178 111 +420 731 529 397

Na této stránce používáme analytické nástroje

V souladu s platnými právními předpisy proto žádáme o souhlas s ukládáním analytických údajů. Tyto údaje používáme pro měření návštěvnosti a sledování statistik. Veškeré možné užití údajů, které na této stránce sbíráme, můžete najít v úplném znění podmínek.