204 000
unikátních stažení tabletové verze magazínu
Klient:
Poskytovatel satelitní televize v České republice a na Slovensku nabízející desítku programových balíčků včetně jednoho bezplatného. V současnosti má Skylink okolo dvou milionů klientů. Spolupráce probíhá od roku 2013.
Cíle:
Udržení stávajících zákazníků
Budování loajality ke značce
Zvýšení počtu přechodů stávajících klientů na rozšířenější balíčky
Získání nových předplatitelů
Řešení:
Magazín Skylink
Tištěný magazín
Tištěný magazín s 14-denním televizním programem a informacemi o nabízených balíčcích.
Každé číslo obsahuje také rozhovor se známou osobností a novinky ze světa filmu a televize. Magazín je doručován stávajícím
předplatitelům poštou, a to zdarma.
Tištěný magazín (odlehčená verze)
Odlehčená verze bez televizního programu je doručována vybraným bývalým a potenciálním zákazníkům (maximálně však dvakrát ročně) a jejím účelem je získání nových předplatitelů.
Verze pro tablety
Tabletová verze magazínu obsahuje oproti té tištěné další čtyři rubriky. Je dostupná zdarma v AppStore a Google Play zdarma a vychází vždy o týden později než tištěný magazín.
Elektronická verze
Elektronická verze magazínu byla promována také přes direct mail a WebView.
Výsledky za rok 2015:
25 %
meziroční nárůst tržeb
98 %
mimořádně spokojených čtenářů
až 68 000
stažení uživateli, kteří nejsou předplatiteli
204 000
unikátních stažení tabletové verze